lördag 22 september 2012

Hajk

Tja kom precis hem från en väldigt regnig hajk som tur var fick vi sova inomhus. Det var grymt kul att träffa scouterna igen även om det var långt ifrån alla. Det skiljer rätt många år på mig och de flesta scouterna men vi kommer grymt bra överens ändå. Jag fick även med mig en Linköpings kompis (Sara) till hajken och jag tror att vi inte skrämde bort henne men vem vet? Igår kväll satt jag och pratade med 10-9 år yngre scouter som om vi vore lika gamla och jag skulle inte bytt ut den stunden mot något. Jag skulle göra vad som helst för mina scouter och när en av dem säger "vi tycker om den gamla trollpackan också" så värmer det faktiskt. Jag längtar redan tills onsdag då jag får träffa dem igen!




Hi I just got home from a very rainy haik(I don´t know if thats the right word) luckily we got to sleep inside. I was really exited to meet the scouts again even if it wasn´t all of them. Im a lot older then most of the scouts but we still get along very well. This haik I managed to make one of my Linköpings friends (Sara)  come with me, Idon´t think we scared her off but who knows? Last night I sat talking with 10-9 years yonger scouts as if we were the same age and I wouldn´t trade that moment for anything. I wolud do anything for them and when one of them says "we like the old witch to" it actually makes me smile. I can´t wait until I get to see them next wednesday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar