lördag 8 september 2012

Hv-dagen och operation hockey-dåre/hv-day and operation hockey-freak

Idag är det hv-dagen och det firades så klart genom att övertala familjen att se hockey medans vi ändå var i Jönköping. Matchen slutade inget vidare (översättning Rögle seger) Fasth jag är glad ändå. Det var ett stort steg i min operation hockey-dåre som är en del av min viasat hockey kampanj. Fick Frida att erkänna att hon ändå tycker om live hockey. Jag tror att hon till och med vet vem Johan Davidsson är nu. Jag är så stolt. Ska nu virka en björn med hv halsduk, bild kommer nog imorrn. Nya favorit hv-spelare är Gustaf Wesslau och William Karlsson.

Today is the hv-day (one of the hockey teams I support) and I celebrated that by persuade my family to watch hockey while we were in Jönköping. The game didn´t end to well (translation Rögle won) but I was happy anyway. This was a big progress in my hockey-freak operation which is a part of my Viasat hockey campaign.(I am trying to make my parents buy Viasat hockey.) I got Frida to admit that she liked live hockey. I think she might even know who Johan Davidsson is now, I´m so proud!!. ´Now I will crochet a bear with a Hv-scarf there will be a picture up tomorrow.. New favourite hv players are Gustaf Wesslau and William Karlsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar