lördag 15 september 2012

Lördag/saturday

Idag ska jag sätta mig i bilen och köra för första gången jag är livrädd redan och har inte ens klätt på mig än (ja jag vet kl är 11 men jag älskar min pyjamas). Sen kommer moster Johanna på besök. Jag har inte träffat henne sen.... inte så länge sen men det ska bli kul att träffa henne ändå! Vet inte om mina småkusiner Flisan och Oskar följer med eller om dom är hos sin pappa men det märks väl. Sen ska mamma och pappa på 40- års fest ikväll så då blir jag hemma med småsyskonen ikväll. Det kommer bli krig om fjärrkontrollen!! Ha en bra lördag för det ska jag ha och bor du i Tranås kommun så stanna Inne!!

Today I´m going to drive the car for the first time and I´m already scared to death and I´m not even dressed yet (i know the clock is 11 but i like my pyjamas). Later today my aunt Johanna will pay  a visit. I haven´t seen her since... not so long ago but still it will be nice to meet her. I don´t know if my younger cousins Flisan and Oskar will come to or if their at they´re dads house but I guess time will tell. Mum and dad is going to a party tonight. One of their friends just turned 40. So I´m home alone with my siblings tonight, let the war of the remote begin. Have a nice day and if you live near Tranås stay inside for your own good!!

PS hv spelar mot Brynäs idag (brors favorit lag)
hv play against Brynäs today (my brothers favourite team)
En bidl utan koppling till texten. a picture without any connection to the text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar