måndag 24 september 2012

Speciell humor

Jag har gått runt och flinat hela dagen, skrattat åt saker som fått mina kompisar skaka på huvudet åt mig. Jag har ertappat mig själv med att sitta och flina som ett annat fån på både tåg och buss. Anledningen till detta maniska flin är något så enkelt som Krockchecking. Nu undrar ni "vad i h-vete är det" vilket är förståeligt eftersom ordet inte finns. Joel Lundqvist blev tydligen utvisad efter att ha krockat med en annan spelare vilket någon sen döpte till krockchecking. Nu ikväll har jag sett ett jätte roligt klipp med Rhett Rhakshani som har orsakat en del konstiga blickar från min familj. Jaja jag har kul i alla fall. Vill ni se klippet kan ni gå in på hv´s twitter sida.

I´ve been smiling all day, laughing at things that made my friends shake their heads. I have caught my self smiling like a freak both on the train and on the bus. the reason for this manic smile is something as simple as crashchecking. Now you wondet wtf is that which I totally understand because it´s not a real word. Joel Lundqvist apperantly got deported (is that the right wor I don´t trust google translate) for crashing into another player. Then someone named that crashchecking. This evning I saw a super funny video with Rhett Rhakshani which have caused my family to give me a few funny looks. Well I had fun at least!if you want to see the video you can check out HV71´s twitter site. You probably won´t understand  much cause Rhett sings in Swedish:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar