måndag 17 september 2012

Vrider upp volymen/turning the volume up

 
Diggar In flames med Episode 666 och skruvar upp volymen lite till. Inser att jag spelat låten x antal gånger sen jag satte mig på tåget och att jag förmodligen kommer reta gallfeber på Frida när hon kommer hem. Fast låten går bara inte sluta lyssna på. Suck jag kommer ge mig själv tinnitus snart. Har precis kommit hem från farmor och farfar och ätit en god kvällsmat med kanelbullar till efterrätt:) Pratade länge om allt möjligt (mycket hockey så klart). Bland annat om övningskörning som gick ganska bra faktiskt. Jag tyckte jag kom lite väl nära en stor sten men pappa sa att det var lugnt. Har nu även klagat färdigt på min halv-senile engelska lärare så nu är humöret på topp igen och Episode spelas en gång till. Länge leve In flames!!!!!


Listening to Episode 666 with In flames and turns the volume up for the tenth time (or something). Then I realise that I have played that song pretty much constantly since I boarded the train and that I will probably drive Frida crazy when she gets home. I just can´t stop listening to this song even though I will probably give my self tinnitus. I have recently got home from Grandma and Grandpa where we ate a couple of sandwiches and some cinnamon rolls. We talked about almost everything (of course a lot of hockey). We talked about when I drove the car for the first time. I´t wasn´t as scary as I thought it would be. I thought I was a bit close to a large rock but dad said I wasn´t so I didn´t really need to be so scared. I have also complained about my half-senile english teacher so now I´m in a good mood again and I´ll play Episode 666 one more time. Long live In flames!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar