tisdag 2 oktober 2012

Besatt/obsessed

Bland det första jag sa när jag kom hem var "Jag måste se två HVTV klipp" pappa skrattade åt mig medans mamma suckade. Sen har jag bombaderat pappa med än massa fakta som att LHC har en 94:a som andremålvakt i kväll och att Viktor Svedberg är längst i elitserien (han är 204 cm) och han är född 1991. Sen läste jag upp MODOs trupp för kvällen och nu följer jag två hockeymatcher genom datorn samtidigt. Jag är lite besatt jag erkänner men jag ÄLSKAR hockey!!!

 
Viktor Svedberg

One of the first things I said when i got home was "I need to see two HVTV videos" which made my mum sigh and my dad laugh at me. After that I terrorized dad with a lot of hockey facts like LHC has a guy born 1994 as second goalkeeper and that Viktor Svedberg is tallest in Elitserien (he´s 204 cm = 6,8) and that he is born 1991. After that I read MODOs line up out loud and now I follow two games through my computer. Yes I admit I´m obsessed but I LOVE hockey!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar