fredag 26 oktober 2012

Färdig!!/Finished!!

 
 
Jag är äntligen klar med mitt photo pearls projekt som jag började med... Jag kommer inte ens i håg när!! Efter mycket krångel är nu alla pärlor på plats. För er som inte vet vad photo pearls är så ska jag försöka förklara. Om vi säger att jag tar en bild på dig som jag sen lägger in i datorn. Sen kör jag bilden genom ett program och då får jag som ett rutmönster som visar vilken färg på pärlan jag ska ha. Sen kan jag alltså pärla din bild. På bilden är det Effie Trinket från Hungerspelen även om det ser ut lite som Marilyn Monroe. Ett photo pearls startkit finns att köpa på panduro.



I have finally finished my photo pearls project that I started.... I don´t even remember when!! After a bit of struggle all pearls are finally in place. I guess most of you have never heard of photo pearls so I´ll try to explain. Lets say I take a picture of you then I will put the picture in the computer and run it through a program which will give me a kind of grid. The grid will tell me which colour on the pearls I´m supposed to use and then I can "pearl" a picture of you. On the picture is Effie Trinket from Hunger games eventhough she looks a bit like Marilyn Monroe. I got a photo pearls startkit from swedish "panduro" but I don`t think they deliver outside sweden. I´m not sure though.


 
 
Och om du vill se min alldelles egengjorda tårta så klicka
and if you want to see my very one homemade cake click  här/here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar