lördag 20 oktober 2012

Förvirrad/Confused

KL 16.00 skulle jag kolla Rögle-Växjö, trodde jag ja när jag slår på tvn så inser jag att det är Malmö-Leksand jag kollar på. jaja det gör väl inte så mycket men med tanke på hur många Leksands matcher jag sett den här säsongen så kommer det väl sluta med att jag blir leksands supporter också :P Just nu står det 0-2 till leksand fast det har varit en rätt så jämn match. Malmö har vid många tillfällen spelat bättre i första perioden. Två av mina favoriter är Filip Forsberg och Jacob de la Rose.


16.00 I was going to see Rögle-Växjö or so I thought turned out to be Malmö-Leksand on the tv. Well well it doesn´t really matter but considering how many Leksand games I´ve seen this season I will probably be a leksand supporter then the seasons over:P At the moment it´s 2-0 to leksand but it has been a very tight game. Malmö has played better in many situations in the first period. Two of my favorites are Filip Forsberg and Jacob de la Rose.

 
Filip Forsberg
 
 
 
 
 
 
Jacob de la Rose
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar