onsdag 31 oktober 2012

Hockeyvecka/Hockeyweek

 
TAIF
 
Nu är min hockeyvecka officiellt avslutad jag har sett 4 matcher varav tre live den här veckan. Början var inte så bra då Luleå slog Hv men sen dess har det blivit bättre med vinst till Leksand, Taif och Hv. Sista matchen såg jag igår då Hv vann med 5-0 mot LHC något både Sara och Carro är välmedvetna om ;) Jag har precis kommit hem och ska nu försöka komma på vad jag ska göra på resten av höstlovet.

 
HV71
 
My hockeyweek is now officially finished. I have seen four games and only one was on the tv. The beginning of the week asn´t that good when Luleå won against HV but it only got better after that with victories to Leksand, Taif and HV71. I saw the last game yesterday when Hv won against LHC with five to zero a fact that both Sara and Caroline is well aware of ;) I have just gotten home and now I have too figure something out to do for the rest of the autumnbreak.

 
Leksand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar