måndag 8 oktober 2012

Konstig känsla/weird feeling

Jag måste erkänna att det är en rätt konstig känsla när man har fler läsare från USA en från Sverige. Det är lite stort på något sätt att lilla jag från lilla Tranås har läsare från hela världen såväl Sverige som USA, Australien och Malaysia. Lite stolt är jag allt. Det här var ju tänkt att bli en virkblogg men ni såg ju hur det gick nu är det en blogg där jag skriver precis vad jag känner för men jag ska försöka bli bättre på mönsteruppdateringen. Jag uppskattar att ni läser men ni får gärna kommentera också så att jag vet vad ni tycker :)


 
 
I have to admit that it´s a pretty weird feeling when I realise I have more readers from USA then from Sweden. I´ts kind of huge that little me from little Tranås have readers all around the world both from Sweden, USa, Australia and Malaysia. I´m a bit proud actually. When I started this blog it was supposed to be about crocheting... Well it didn´t really turn out that way now it´s a blog there I write whatever I feel like although I will try to post patterns more often. I really appreciate thet you read but it would be lovely if you left a comment every now and then. Just to let me know what you think :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar