torsdag 18 oktober 2012

Lustig familj man har/weird family I have

Igår (som säkert alla svenskar vet) så vände sverige en fotbollsmatch mot tyskland från 4-0 till 4-4. Jag som inte är ett dugg intresserad av fotboll satt på mit rum när jag helt plötsligt hör ett frenetiskt klappande följt av ett "FAN". Sen hördes "kom igen, kom igen, kom igen nudå" medans det frenetiska klappandet fortsatte och sist kom "JAAAAAAAAAAAAAAA".  Allvarligt talat mina föräldrar är ju värre än mig när jag kollar hockey!! Okej jag är också konstig jag menar vem mer får stålverk till Stålberg (hockeyspelare). Om ni också lider av en hopplös hockeyloppa så får ni gärna säga det så att jag inte behöver känna mig ensam:)

 
Mammas och pappas hjälte
Mom and dads hero
 
Yesterday (as most swedes probably know) sweden played soccer against germany. A game which the swedes turned from 4-0 to 4-4. I who isn´t in the slightest interested in soccer was in my room when I heard some frantically clapping followed by "FUCK". Then I heard "come on, come on, come on" while the clapping continued and last there was a "YEEEEEEEEEEES". Seriously my parents are worse than me watching hockey!! Ok I´m weird too I mean who else hears stålverk (Steelworks) and makes it to Stålberg(a hockeyplayer). If you also have this hopless hockeyflu than tell me so I don´t need to feel lonely:)


 
Viktor Stålberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar