söndag 7 oktober 2012

Morr/growl

Matchen gick inge vidare HV betedde sig som en skock yra höns och LHC var överlägsna. Jag är lite små sur faktiskt man spelar INTE så här mot LHC mot LHC ska det vara krig! Sen gjordes inte saken bättre av att jag satt mellan Sara och och en väldigt leende lhc supporter. Hon var jätte trevlig men hon hade väl inte behövt le mot mig vid varje mål. Fast det kompenserade jag genom att vråla ordentligt när Hv gjorde mål. Sen gned Saras mamma in segern lite till genom sms (ingen fara Lena jag tål det) :) Efter noggrant övervägande beslutades det att Sara fick sova inne i alla fall. Bortsett från resultatet så har jag haft en jätte bra och rolig helg men nästa gång får jag försöka få med mig Pookie och Carro också. Önska mig lycka till med det!! Om ni undrar över rubriken så är det ett utryck jag använder ofta och det var också så det stod i de sms jag skicka till Frida och Carro efter matchen.

The game didn´t go to well. HV71 was acting like a bunch of poultry, dizzy ones at that. I´m a bit annoyed this is not how you play against LHC when you play against LHC it´s supposed to be war! A thing that didn´t make it better was that I sat between Sara and a very smiling LHC supporter. She was very nice but did she really need to smile at me when LHC scored but i compensated that by screaming loudly when HV71 scored. Then Saras mum rubbed it in my face a little more through text messages (no hard feelings Lena I can take it) :) After some serious consideration it was decided that Sara was allowed to sleep inside. Apart from the result I´ve had a great weekend althoug next time I must get Pookie and Caroline to come too. Wish me good luck with that!!! If you wonder about the heading I can explain it to you it´s an expression I use a lot and it was also what I wrote to Frida and Caroline after the game had ended.



 
 
 
Det här är vad vi gjorde på idrotten den här veckan. Bilden är snodd från Pookies blogg.
This is what we did in P.E this week. The pic is stolen from Pookies blog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar