fredag 19 oktober 2012

random fakta/random facts

 
Det här är en av få bilder jag tagit mest för att det blev jobbigt för henne att ta kort på sig själv.
This is one of few pictures that I´ve taken and I did it because she thought it was hard to take that picture of herself.
 
 
 
 
Random fakta:
1. Ulrik Munther är döpt
2. Ulrik Munther är sarkastisk
3. Ulrik Munther trillade för typ två timmar sen.

Det här är vad jag får utstå hemma!!! Frida är besatt jag tror inte hon skulle överleva om han visade sig vara gay. Precis närsomhelst så kan hon spotta ur sig något som "Nu är han i Japan" eller var han bor, hur gammal han är ja ni fattar. Hon är ett hardcore Munther fan och jag orkar inte höra ett ord till om honom för då blir jag galen. Nu har han tydligen chattat med sina fans som fick ställa frågor några av svaren är dem ni ser som random fakta 1, 2 och 3. Fråga inte varför jag kommer ihåg allt hon berättar för jag vet ärligt talat inte.


Random facts:
1. Ulrik Munther is baptized
2. Ulrik Munther is sarcastic
3. Ulrik Munther fell two hours ago

This is what I get at home!!! Frida is obsessed I don´t think she would survive if he turned out to be gay. Suddenly she can say something like "he´s in Japan now" or where he lives, how old he is yeah you get the picture. She´s an hardcore Munther fan and I can´t stand to hear another word about him cause it will make me crazy. Apperantly he has rchatted with his fans today and some of the answers to their questions you can read above. Don´t ask why I remember everything she tells me because I honestly don´t know.eft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar