torsdag 11 oktober 2012

Suck/Sigh

Lillasyster håller nu på att starta en ny blogg för tredje gången. Vi får väl se hur länge den här bloggen blir kvar. Först var det en blogg som jag inte riktigt vet vad det var hon skulle skriva om sen tröttna hon på den och skaffa en fotoblogg. Som hon nu har tröttnat på efter typ tre inlägg. Ibland undrar jag vad hon tänker med (okej då ofta). Den här bloggen har också den konstigaste adressen hitills det var något med frida(random bokstäver)hubsch(random bokstäver).blogspot.se, Jag lägger upp en bättre länk när jag:

1. Har kollat upp adressen ordentligt
2. Väntat på att hon blir klar med layout och lagt in första inlägget (annars har hon ihjäl mig).
3. Försäkrat mig om att hon inte bara kommer skriva om Mulrik Unther (Ulrik Munther)!!!



Little sis is going to start a new blog again (this is the third one). We´ll see how long she will keep this one. I don´t know what she wrote in the first one, the second one was a "fotoblogg" which basically means "pictureblog" and this one is supposed to be about her life. Sometimes I wonder what she is thinking with (ok I do that a lot). The third blog has also the weirdest name yet it´s something like frida(random letters)hubsch(random letters).blogspot.se, I´ll post a better link when I´ve:

1. learned the adress
2.Waited untill she´s finished with the layout and have put up a post (or she´ll kill me)
3. Made sure she will write about something else than Mulrik Unther (Ulrik Munther, Google it if you want) !!!!


 
Hon kan se er!
She can see you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar