torsdag 25 oktober 2012

Tack/Thank you

Tack alla som grattade mig igår! Jag hade verkligen en underbar födelsedag som jag firade med familj och vänner. Folk sjöng för mig tre gånger (varav en gång på engelska) och det kunde blivit fler om inte Frida haft minne som en guldfisk. Tack frida för att du glömde bort det!!! Jag hade en ganska hektisk födelsedag med först skola och sen hem och göra tårta och cupcakes. För att sen gå till scout och sen kom gästerna så fort jag kommit innan för dörren (bokstavligt talat farfar körde hem mig). Scouterna kollade lite konstigt på mig då dem bara sett mig i jeans innan så klänning såg nog lite roligt ut. Jag fick en massa saker bland annat pärlor, strössel och en HV-tröja. Hv- tröjan ska jag ha på mig ikväll för jag fick biljetter till kvällens match också. Jag är SUPER LYCKLIG!!!!


 
 
Idag hade vi pensionärer på besök i skolan så jag och två kompisar bakade kokostoppar och så serverade jag, Sara, Carro, Pookie, Ida och Bea kaffe. "Panschisarna" var jätte trevliga. Sara kallade dem söta och Ida ville pussa dem jag nöjde mig med att hälla upp kaffe och prata med dem:)


Thank you everyone that congratulated me yesterday. I had an wonderful birthday which I celebrated with family and friends. People sang for me three times (one time in english) and it could have been more but thankfully Frida has memory like a goldfish (do you have that expression?). Thank you Frida!!! I had an pretty hectic birthday first there were school and then I went home and made cake and cupcakes before I went to scout. the guests came right after I got inside the door (litterally grandpa drove me home).The scouts looked weirdly at me because they have only seen me in jeans before and I wore a dress. I got lots of presents zum beispiel.. I mean for example I got pearls, sprinkles and an Hv-sweater. The HV-sweater I´ll use tonight because I got tickets for tonights game  I am SUPER HAPPY!!!!

Today a lot of retired people visiting our school so me and two friends baked coconut tops and me, Sara, Caroline, Pookie, Ida and Beatrice poured coffe. They were really nice. Sara said they were cute and Ida wanted to kiss them but I decided to stick with pouring coffe and talking to them:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar