söndag 14 oktober 2012

TAIF

Idag har jag sett min första TAIF match för den här säsongen och vi vann. Defensiven var lite slarvig då och då, men med Mantas i buren så är det kolungt. En del räddningar var liksom hur i h-vete klarade han den och efter andra perioden hade jag sjukt ont i händerna. Matchen slutade 3-2 till TAIF. Det finns inget bättre än att se hockey  det blir en slags avkoppling. Att bara få stå och vråla och kolla på världens bästa sport kan alltid få mig på bra humör. De flesta förstår det kanske inte (inte Frida iaf) men jag skulle inte kunna leva utan den jag menar vad skulle jag då prata om och tänka på hela tiden?:)

Today I saw my first TAIF game for the season and we won. The defensive wasn´t to impressive but with Mantas as a goalie everything was fine. some of the shots he stopped was how (insert swear word) did he do that and after two periods my hands really hurt. The game ended with 3-2 to TAIF.
There is nothing better than watching hockey. To just stand there and cheer/yell and watch the worlds best sport always put me in a good mood. Most people probably don´t understand (at least Frida doesn´t) but Icouldn´t live without it if I so tried. I mean what else should I talk and think of all the time?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar