fredag 5 oktober 2012

Tankspridd/absentminded

Jag har varit något extremt tankspridd idag. Meningar har blivit omkastade och jag slog till Sara två gånger när jag skulle vinka till Carro. Sen skulle jag skriva en grej på datorn i skolan men bokstäverna bara hoppade runt och jag träffade mellanslagstangenten fler gånger än jag orkar räkna. Ska jag vara helt ärlig så började det redan igår när pappa ringde mig jag hade tänkt svara "Hej det är Sanna" men istället blev det "Hej det blir". Jag har inte en aning om vad det var jag hade tänkt att säga. Nu undrar ni förstås vad det är jag går och tänker på som gör att jag inte kan koncentrera mig för fem öre. Nej mamma det är inte en kille!! Det som har upptagit det mesta av min koncentration är matchen mellan HV71 och LHC i morgon. Ni kanske har fattat att hv är laget i mitt hjärta och jag pluggar i Linköping så det är alltid gött att vinna över LHC. Just imorgon så ska jag åka till Jönköping och se matchen med mamma, pappa och Sara (Sara är LHC supporter) så det är det enda jag tänker på för tillfället. Jag har gått och längtat efter detta Jönnköpingsbesök i en vecka. Jag har även retat gallfeber på Pookie som hatar hockey och nu mer suckar så fort hon hör något som har med hockey att göra men jag är exalterad och nu är det bara 25h kvar!!!!



 
 
 
 
I have been extremly absentminded today. Sentences haven´t made any sense at all and I have hit Sara two times while waving att Caroline. Then i was going to write on the computer in school but the letters seemed to move around and I hit the spacebar to many times to count. If I´m going to be completly honest it started yesterday when my dad called me and I was planning on answering with "Hi it´s Sanna" but instead I said " Hi it becomes". I really have no idea of what I was going to tell him, something that became something I guess. Now you wonder what on earth is it she´s thinking of. No mum it´s not a boy!! The thing that has constantly been on my mind is the HV71-LHC game tomorrow. As you probably know by now HV71 is the team in my heart (is that an expression you use?) and I study in Linköping therefore it´s always fun to win over LHC. Tomorrow I´m going to Jönköping with my mum, dad and friend Sara (Sara supports LHC) so it´s the only thing on my mind at th moment. I have been waiting for this game for a week. I have also made Pookie go crazy she hates hockey and she now sighs as soon as she hears the word hockey. I am sooooo excited it´s only 25h left!!!

 
Hoppas vi på att denna kille gör sitt första Elitseriemål imorgon då!
Let´s see this guy score his first Eliseriengoal tomorrow then, Yeah?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar