lördag 17 november 2012

Kusiner/Cousins

Två småkusiner är på besök (okej alla mina kusiner är yngre än mig men ändå) de ska sova över och gar försökt övertala Frida att låta dem sova på hennes rum. Oscar sitter på mitt rum och målar upp alla mina papper och klipper så att jag har något att göra imorrn.... Dammsuga Jippi!! men vad gör man inte för de små sötnosarna. Oscar tycker att det låter lite för mycket på mitt rum så då får man väl sänka men jag vägrar stänga av ;) Flisan har spelat wii med bror typ hela eftermiddagen bortsett från när vi var inne i stan hos mormor då.  Nu stack Oscar han sa att han ville spela wii men jag tror att han bara tröttnade på min musik.


 
 
Two little cousins are at our place tonight (ok all my cousins are younger than me) their going to sleep over and they have tried too convince Frida too let them sleep in her room. Oscar is sitting in my room drawing on all of my papers and cutting them so I have something too do tomorrow...vacuum yay!!! But what won´t you do for those little sweethearts. Oscar thinks it´s a bit loud in my room so I´ll turn the volume down but I refuse to turn it off ;) Flisan and littlebro have been playing Wii all afternoon apart from when we were at grandmums apartment. Oscar just left saying he wanted to play Wii too but he probably just got sick of my music.

 
 
 
Ja bror och Felicia har liak långt hår
Yes littlebro and Felicia have as long hair as eachother

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar