tisdag 6 november 2012

Landslagshockey

 
Mina hjältar
My heroes
 
Nu är det landslags uppehåll men jag klagar inte det finns ju tre kronor att se på. Det blir där imot lite problematiskt när man ska ha koll på vart alla tar vägen småkronorna är i USA, juniorkronorna i Sundsvall, tre kronor i Tjeckien och så spelar Mantas (taifs målvakt) os-kval med litauen. Småkronorna har jag inte en chans att se och den webb-tv sända juniorkronors matchen kan jag inte heller se för då är jag i Forserum! Men jag SKA se tre kronor spela Karjala cup så kära familjemedlemmar håll er borta från tv rummet under pågående match om ni inte är intresserade av matchen(inte super troligt). Här med dubbar jag mig själv till Tv-diktator :)

There´s no hockey in Sweden!! Gasp!! Why you wonder well because the swedish national teams are playing of course. I´m not really complaining now I can watch my "Three crowns" (the Swedish national hockey team). It is pretty difficult to rmember where every team is but I think team18 is in USA, team20 in Sundsvall, "Three crowns" in the Czech republic and Mantas (taifs goalkeeper) plays with his national team to get a spot in the os. I cant see team18 play and the team20 game I had planned to see I can´t see either because I´will be in Forserum when they´ll play. But Iám GOING TO see three crowns play Karjala cup so dear familymembers stay out of the livingroom under the games if you aren´t interessted in the game (which rarely happens). With that I dub myself the Tv-dictator :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar