fredag 9 november 2012

Mina tjejer/My girls

Idag  var jag ute på stan med min tjejer och fikade. Mumma jag älskar chokladbiskvier!! ja tjejerna också då men det är en tight match ;) Skolan idag pendlade mellan extremt långtråkig till löjligt rolig. Jag och Sara flummade bort hela sista lektionen och skratta så mycket att vi gjorde Faye lite småirriterad. Jag fick även höra att mitt hår luktar gott.......Vill ni se bilder på fikan så kan ni klicka er in på Saras blogg. Den finns på listen om ni scrollar ner. Det är väldigt praktiskt att alltid ha med sig en fotograf :)




Today I was downtown and "fikade" (ate cookies and drank coke, chocolate and coffe) with my girls. Yummy I love "chokladbiskvier" (it´s a chocolate cookie)!!! Ok the girls too but it´s a tight game ;) School today was changing between  extremly boring to  hilariously funny. Me and Sara wasn´t serious for one second in the last class. We laughed so hard we made Faye annoyed. I was also told my hair smells good.....If you wan´t to see pictures on our "fika" you can check out Saras blog you find it on the list if you scroll down. It´s very good to have a fotograf with you where ever you go :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar