torsdag 29 november 2012

Tillbaks/ I´m back

Anledningen till att jag inte har bloggat sen i söndags är att jag har haft så sjukt mycket att göra. Det har i princip varit läggdags så fort jag kommit innanför dörren åtminstone känns det så. Tillråga på det så mår jag inget vidare idag och jag har gått i pyjamas hela dagen. Jag är med andra ord inte säker på att jag får gå till skolan imorrn men det bestämmer vi imorgon. Jag ska försöka bli bättre!


The reason for that I haven´t posted anything here is that I´ve had too much to do. It has almost been bedtime when I get home from school at least that is what it feels like. Apart from the not enough sleep fact I haven´t really felt good today. Which means I have been walking around in my pyjamas all day and I don´t know if  I´m allowed to go to school tomorrow. Me and dad will decide if I can go or not in the morning. I´ll promise to try to get better!



 
Ps denna killen kanske är tillbaks på isen idag
This guy might be back on the ice tonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar