torsdag 8 november 2012

Träningsverk/Muscle soreness

Jag lider av extrem träningsverk i mina vader, det är knappt så att jag kan ta mig ner för trappor eller gå överhuvudtaget faktiskt. Det jag har gjort är tåhävningar vilket låter jätte larvigt men gör 200 sådana så förstår ni! Något som är lite roligt är när vi skulle gå ner till matan igår. Jag går i snigelfart och säger aj, aj för varje steg jag tar. Efter mig kommer Pookie som går Bredbent och ännu saktare än vad jag gör och tillslut brister det för Carro som börjar asgarva. Det är bara det att Carro har tränningsverk i magen vilket gör att även hon börjar yla aj och då kan inte jag och Pookie hålla oss heller. Så där haltar vi ner för trappan och skratar så att vi nästan gråter. Vilket har gjort att nu kan jag knappt ta mig ner för en trappa utan att börja garva :D


I am suffering from extreme muscle sorness in my calves, I can barely get down the stairs or walk really. What I´ve done is something as silly as going from standing on the ground to stand on my toes 200 times yes silly I know it even sounds as a stupid thing to do.But something that is pretty funny is when we were going down to the school restaurant to eat yesterday and at every step I took I said ouch, ouch whole moving at the same speed as a snail. Right behind me was Pookie who was walking straddle-legged and was moving even slower than I did eventually Caroline couldn´t take it anymore so she started laughing. The thing was her stummick was also sore so she started to wail ouch which made me and Pookie crack up. So there we were limping down the stair and laughing so hard we almost started to cry and now I can´t even go down the stairs at home without laughing :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar