onsdag 14 november 2012

upp och ner/upside down

Allt är upp och ner för tilfället men det har en tendens att bli så när man inte sover ordentligt och lärarna kör på i racerfart. Sen måste man ju hinna med att vara någorlunda social också (inte mitt största problem kanske). Jag har ingen koll alls på hur många prov jag gjort sen i måndags förra veckan däremot så vet jag att jag får reda på hur det gick på ett utav dem imorrn.... Jag har redan panik! Igår åkte vi skridskor med skolan så jag lekte bambi på halt golv och jag skojar inte jag hade bättre balans på skridskorna än på mina klackskor inomhus. Jag höll på att dratta på ändan minst tre gånger. Sen är jag också lite stolt över att jag fick 2,5 poäng på skridskoåkningen och alla andra 2,0 fast jag fick aldrig någon motivering så jag vet inte varför.


Everything is a bit upside down at the moment but it happens to get like that then you don´t get enough sleep and the teachers just give you more and more work. On top of that I have to be somewhat social too ( may not be my biggest problem). I have no idea how many tests I´ve done since monday last week but I do know that I will get the result of one of them tomorrow.... I´m already panicking! Yesterday we went iceskating with my P.E class and I seriously had better balance on my skates than on my heel shoes (hellshoes? :). I lost my balance at least three times. Then I also have to admit that I´m quite proud that I got 2,5 points for my skating and the rest of my class got 2,0. I didn´t get any motivation though so I don´t know why.



PS. Jag hade precis som vanligt inte kamera med mig men så klart finns det bild på Saras blogg.
As always I didn´t bring a camera but oscourse there is a picture at Saras blog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar