tisdag 11 december 2012

11

 
Lussekatter
 
Jag älskar verkligen December!! Jag går runt i en lycklig bubbla och tänker på jul (och hockey, alltid hockey). Jag tänker på snön och längtan efter julafton, knäck, pepparkakor, lussekatter och struvor. Jag lägger upp ett schema  huvudet över vad det är som ska hinnas med. Jag kan redan nu säga att jag inte kommer hinna med hälften men jag tänker inte skippa knäcken!! :) Nu ska jag bara få någon av föräldrarna att åka och köpa ingredienser så är det bara att tuta och köra sen.


 
 
I really love december!! I´m walking around in a happy bubble thinking of christmas (and hockey, always hockey). I'm thinking about the snow and that special feeling of longing after christmas, butterscotch, gingerbread, "lussekatter" and fritters. I'm making a schedule of what I'm supposed to do and I can alredy tell that I won't be able to do everything. But I won't skip the butterscotch!! :) Now I just have too make one of my parents go buy ingredients and then it's a go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar