onsdag 19 december 2012

19

Förlåt att jag glömde er igår det var verkligen inte meningen! Om ni undrar vad jag gjort idag så kommer jag knappt ihåg det. Det finns med andra ord för mycket i mitt huvud för tillfället. Vad jag gjort ikväll vet jag faktiskt!!!! jag har slått in 20 000 paket okej tre då men det var väldigt ansträngande :) Imorgon firar jag tidig jul med mina närmsta vänner eftersom det är sista gången vi ses alla fyra innan jullovet. Vad det är i paketen kan ni få veta imorgon om ni vill.

 
Sorry that I forgot you yesterday I really didn't mean to! If you wonder what I have done today.....I don't even remeber. There is too much in my head at the moment. What I do know is what I've done this evening I have wrapped 20 000 gifts ok three but still it was very exhausting :) Tomorrow I celebrate an early christmas with my friends because it's the last time the four of us is together before christmasbreak. What the gifts are I can tell you tomorrow if you'd like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar