måndag 24 december 2012

24

 
Från oss alla till er alla en riktigt god jul!
From all of us to all of you merry christmas!
 
 
Glöm inte att kolla Kalle och hans vänner kl 3.
 
You probably don't know this so I'll tell you why I posted a picture of Mickey, Donald and Tinkerbell. It is a swedish tradition to watch cartoons on christmas eve at 3pm. It's kind of an strange tradition but I wouldn't miss it for my life.



 
Kolla vilka fina vantar jag fick eller hur Sara?
Look at the loveley gloves I got don't you think so to Sara?

 
När jag öppnade det här paketet så grät jag faktiskt jag ska åka till Stockholm och se hockey vm! Jag är så sjukt lycklig!
 
When I opened this gift I actually cried I am going to Stockholm to watch hockey wc! I am extremly happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar