fredag 14 december 2012

Grinig/Cranky

jag har varit lite smågrinig hela dan. Klagat på väder, brandlarm, bussar och tåg. Till mitt försvar så har jag missat en buss och ett tåg. Jag hade ingen aning om varför jag var så grinig det krävdes en Carro för att lösa gåtan. När man väl tänker på det så är det lite lustigt att det tog en hel dag att komma på varför jag var tjurig när svaret var så uppenbart som att jag inte skulle se någon hockey ikväll. Jag såg visserligen hockey igår och ska se imorrn men det hjälper tydligen inte när kroppen är inställd på fredagshockey. En sak till som jag bara måste få säga det är bara 13 dagar kvar till JVM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





I have been cranky all day. Complaining about weather, firealarm, buses and trains. To my defence I've missed both a train and a bus today. I had no idea why I was so cranky and it took a Caroline to solve the mystery. When you think about it it's pretty funny that it took a whole day to figure out, when the answer is as simple as I wasn't going to watch any hockey tonight. Altough the fact that I saw hockey yesterday and will see hockey tomorrow apparently doesn't help when your body is set on fridaynighthockey. One more thing that I just have to say is that it's only 13 days left until the JWC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
Ett till guld? Ja tack!
Another gold? Yes thank you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar