torsdag 27 december 2012

Rastlös/restless

Jag har haft lov i en vecka och jag klättrar redan på väggarna. Jag bara går och tänker på nästa match (som är imorrn) och det är alldeles för lång tid kvar typ 24 timmar vad ska jag göra tills dess liksom? Ahh jag blir gaalen! Förra matchen gick bra förresten Sverige vann med 4-1  3-0 målet kom i numerärt underläge och gjordes av #27 Filip Sandberg som till vardags spelar i HV71! Han blev även utsedd till matchens lirare.


I've been home for a week and I am already climbing the walls. I walk around thinking of the next game (which is tomorrow) and it's too much time untill then it's almost 24 hours what am I supposed to do until then? Ahh I'm going craazy! the last game went well by the way Sweden won with4-1. The 3-0 goal was made while we were playing boxplay (We gad one less player on the ice) and #27 Filip Sandberg was the one to score. Under Regular season Filip plays hockey in HV71 and he was chosen as Swedens MVP (MostValuablePlayer) in that game.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar