onsdag 26 december 2012

Väntar/waiting

Nu är det tre timmar och 46 min kvar till nedsläpp om någon vill veta. Jag har räknat ner ifrån det att det var 25 timmar kvar. För er som inte har koll på vad jag räknar ner till så börjar jvm idag! Jag är lite chockad över att Frida faktiskt vet om det men det kan ha något att göra med att William Karlsson ska vara med. Det här är alltså en varning för alla som har tänkt träffa mig dem närmsta veckorna för jag kommer att prata hockey konstant och kolla på klockan så ofta att jag blir trött på mig själv. Jag kommer även läsa varenda artikel jag hittar om juniorkronorna. Så är ni inte hockeyintresserade TA BETÄCKNING!!!!!!!!!!!!!!



 
 
Now it's three hours and 46 minutes left til face-off if someone would like to know. I've been counting down since it was 25 hours left. For you who doesn't know why I'm counting down I count down to the wjc! I am a little bit chocked thst my sister actually knows this but it might have something to do with the fact that William Karlsson is playing. This is a warning to all of you who is supposed to meet me in the following weeks because I will be talking about hockey all the time and look at the clock enough times to make me tired of my self. I will also read every article about the sswedish tesm. So if you sren't interessted in hockey TAKE COVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar