torsdag 17 januari 2013

Helluuuu jag har fått ett nytt schema som är väldigt förvirrande dessutom så har vi inte någon lunch på torsdagar vilket vi har protesterat imot så nu ska vi antagligen få ett nytt schema som kommer att vara minst lika förvirrande. Dessutom så är jag extremt veckovill i tisdags och onsdags så trodde jag att det var torsdag och i dag har jag trott att det varit onsdag. Det hela blir ju inte bättre av att onsdags och torsdags schemat är typ lika dana. JAG ÄR FÖRVIRRAD!!!



Hellu I have gotten a new schedule which is very confusing and we don't have any lunch on thursdays. When we realised we didn't have any lunch we protested of course so now we are going to get a new schedule which will be even more confusing. In addition to that I can't seem to remember what day it is this tuesday and wednesday I thought it was thursday and today I was sure it was wednesday. What doesn't help is that we have the same classes wednesday and thursday. I AM CONFUSED!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar