tisdag 22 januari 2013

Ont/Hurts

Jag har precis kommit hem från Linköping där jag suttit på ett fik och garvat mig fördärvad. Min käke gör seriöst ont fast Idas är nog värre. Vi (jag, Sara, Pookie & Ida) gick till "vårt" café och satt vid "vårt" bord. Vi är praktiskt taget stammisar ok vi är inte där så ofta men när vi väl fikar så fikar vi alltid där. Något mer som är standard är min chokladbiskvi jag bara älskar dem. Idag blev det även en kardemummabulle. För den som är intresserad så gick det förbi en kille som luktade kardemumma i skolan. Han är härmed döpt till Kardemumma och är då medlem i "vi har fått ett smeknamn av HT tjejerna för de vet inte vad vi heter" klubben. I den gruppen finns sedan innan Prasselbyxan, Potatis och Ärtan. Prasselbyxan är en kille i trean som har ett par byxor med massa kedjor i, Potatis är killen som ser ut som Viktor Fasth och Ärtan är killen som Pookie gillar. Fråga inte om smeknamnen för det ena är komplicerat och det andra uppenbart och en tredje helt random!



I have just gotten home from Linköping there I've been sitting in a café laughing my head of. My jaw seriously hurts, but Idas is probably worse. We meaning Sara, Pookie, Ida & I went to "our" café and sat by "our" table. we are pretty much regulars ok we aren't there that often but when we go out to eat cookies and just talk we always go to that place.. Something else that is standard is my "chokladbiskvi" I just love them! today I also took a cardamom bun. If anyones interessted there was a guy that walked past us in school today that smelled like cardamom. He is now named Cardamom and is then a member of the "we got a nickname of the HT girls because they dont know our names" club. In that club there already is Rustle pants, Potato and Pea. Rustle pants is a guy in the third grade that wears pants that  has lots of chains on them, Potato is the guy who looks like Viktor Fasth and Pea is the Guy Pookie likes. Do not ask about the nicknames because one is complicated another one obvious and the third completley random!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar