torsdag 10 januari 2013

Skumt/Weird

Min mobil ringde nyss gissa vem det var. Det var en inspelad Mattias Bäckman som sa åt mig att köpa biljetter till LHC-Timrå och en match till. Han tyckte att jag varit för lite i cloetta center och borde komma och heja fram dem. Hahahahahaha Fail!!!! Som om jag någonsin skulle heja fram Lhc :D

Someone just called me guess who. It was an recorded Mattias Bäckman who told me to buy tickets to LHC-Timrå and one more game. He thought that I had been to few times in cloetta center and should come and cheer for them. Hahahahahaha Fail!!!! Like I would ever cheer for LHC :D



Min blogg och jag är inte riktigt överens förtillfället jag kan nämligen inte lägga ut några bilder så vill ni se Bäckman så får ni googla.

My blog and I are not friends at the moment. It won't let me post any pictures so if you want to know what Bäckman looks like you have to google him.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar