onsdag 30 januari 2013

Sömnig/sleepy

Nu har jag susat runt i kyrkan bland ett 35-tal stimmiga scouter och försökt hinna prata med de flesta. Översättning: Jag är helt slut men det är så värt det jag har saknat dem något så enormt

.Jag har även försökt lära mig de 12 nya scouternas namn.... Jag kan dem nästan för tillfället men jag kommer hinna glömma dem tills nästa onsdag. Något mer som får mig le är att jag nu har ansvaret för Älgarna (min patrull) då Agneta går över till Sengångarna.

Olle Göransson säger jag bara något så sjukt söt!!! Det sista han sa innan han gick var "Jag längtade hela dagen igår och nu längtar jag redan till nästa vecka!" Instämmer helt med honom men nu ska jag gå och lägga mig innan jag tuppar av med datorn i knät. Godnatt och sov så gott för det ska jag!






Just got home after running around in the church trying to talk to all of the scouts. Translation: I'm exhausted but it is so worth it I have missed them so much that you really don't want to know.

I have also tried to learn all the freshmens (new scouts) names..... I know most of them at the moment but i'll surely have forgotten them to next wednesday. Something that makes me smile is that I now am in charge of the Mooses (my group of scouts) because Agneta is with the sloths instead.


Olle Göransson is so cute!!! I just had to say it. The last thing he said, before he left, to me was " I waited all day for this yesterday and I can't wait till next week!" I totally agree with him but now I'm going to bed before I pass out with my laptop on my knee. Goodnight and sleep tight ´cause´ I will!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar