tisdag 8 januari 2013

Tisdag/Tuesday

Nu har jag tjurat färdigt...nej det var faktiskt rätt lugnt USA var det bättre laget större delen av matchen (Jag tänker inte upprepa det där!).  Nu är jag tillbaka i vardagen och elitserielunken jag och bror sitter med varsin dator och håller koll på Brynäs-HV71. Nu är det kriiiiiig!!! Annars då? Lockouten är över! Om vi ska försöka att lämna hockeyn...............................................................Måste tänka.....................................................Just det skolan har börjat igen ;) grymt kul att träffa tjejerna igen fast jag har inte träffat alla än.  Pookie envisas med att vara sjuk. Vi har äntligen fått tillbaka Maggan i engelska vilket betyder mer Växjö-HV71, mindre Jesper Pettersson.....

(Jag tror att Sten-Erik är kär i Pettersson. Pettersson är en hockeyspelare som går på min skola och som skulle varit med i Jvm fast han blev skadad. Vi hade samma engelskalärare förut)








Now I'm done pouting..Ok it hasn't really been that bad USA was the better team most of the time (I am not repeating that!). Now everythong is back to normal with league trot and all that that brings. Me and my brother are sitting with our computers keeping an eye on Brynäs-HV71. It is waaaaar!! Whats up? The Lockout is over!!! If we should try to leave hockey.........................................................................I need to think........................................Right school has started again :) It's really fun to meet the girls again eventhough I haven't met all of them yet Pookie insists on being sick. We have finally gotten Maggan back as our english teacher which means more Växjö-HV71 less Jesper Pettersson......

(I think Sten-Erik has a crush on Pettersson. Pettersson is a hockeplayer who goes to my school and he was supposed to participate in the wjc but got injured and we used to share english teacher)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar