lördag 2 februari 2013

Helg/Weekend

Helg är ju alltid underbart men nu ska jag ha en riktig hockeyhelg dvs det blir ännu bättre. Nu kl 23.45 kollar jag Djurgården-Mora eftersom resten av familjen inte anser att det är fredags underhållning så får jag kolla på kvällen/natten. Imorgon ska jag kolla Colorado-Edmonton och på söndag blir det TAIF-Arboga med lillebror. Nästa vecka ska jag försöka övertala familjen att åka till Kinnarps Arena och kolla en femnationers turnering. Matchen jag vill se är Sverige-Finland medans bror vill se Sverige-USA



 
 
 
Weekend is always wonderful but htis weekend I am going to have a hockeyweekend which means it gets even better. Now 23.45 o´clock I am going to watch Djurgården-Mora and because the rest of my family doesn't think it is fridayentertainment I have to watch the game in the evening/night, Tomorrow I am goin to watch Colorado-Edmonton and on sunday me and little brother are going into townt to see TAIF against Arboga. Next week I'm going to try and talk my family into going to Kinnarps Arena to watch a five nation tournament. I want to see Sweden-Finland and brother wants to see Sweden-USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar