lördag 9 februari 2013

Inte död/Not dead

För er som undrar har jag inte dött utan jag har bara väldigt mycket att göra. Idag till exempel så ska jag till Jönköping för att se småkronorna mot de små finska lejonen. Med på resan är mamma, pappa, lillebror, farmor, farfar och jag såklart men lillasyster ville däremot inte följa med. Sen så ska jag se San José Sharks mot Phoenix Coyotes i natt också men jag har inte bestämt mig för vilket lag jag vill ska vinna....Jaag hoppas ni har en lika bra dag som jag ska ha även om ni inte kollar på lika mycket hockey.




If  anyone is wondering I am not dead I have just been very busy. Today for example I´m going to Jönköping to watch "småkronorna" (the swedish U-18team) play against the litlle finnish lions. Those who go with me on this little trip is mum, dad, littlebrother, grandmum and grandad but my littlesister didn´t want to come. Then I am going to see San José Sharks-Phoenix Coyotes tonight but I haven't decided which team I want to win yet.... I hope you will have an just as good day ad I will even if you aren´t going to watch as much hockey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar