onsdag 13 februari 2013

Invasion

Jag är något besatt av dessa virkade björnar som förresten är gjorda efter eget mönster.
 
I am fairly obsessed with these chrocheted bears. They are by the way made after one of my own patterns.
 
 
 
Det här är den första jag gjorde
This one is the first I made
 
 
Den här ballerina björnen gjorde jag klart idag
I finished this ballet bear today

 
En isbjörn
A polarbear

 
En av mina hockeybjörnar som bor på min ena högtalare under turneringar där sverige spelar.
One of my hockey bears who lives on one of my speakers during tournaments that sweden participates in

 
En annan hockeybjörn den här heter Johan Larsson.
Another hockey bear. This one's name is Johan Larsson.

 
Den här lilla björn tjejen heter Vera.
This little girl is named Vera.

 
Den här ängelbjörnen bor såklart hos farmor tillsammans med 20 änglar till eller något sånt.
This angel bear does obviously live at grandmums place along with 20 other angels or so.

 
Här är Vera i en annan klänning
Here is Vera in  another dress

 
Pippibjörnen har flyttat till Stockholm för att bo hos min kusin.
The Pippibear has moved to Stockholm to live with my cousin.

 
Turistbjörnen har alltid väskan packad och kameran i högsta hugg
The touristbear is always ready with the suitecase packed and the camera around the neck.

 
Mats Sundin spelade för Toronto Mapleleafs nu bor han på pappas nattduksbord.
Mats Sundin used to play for Toronto Mapleleafs but nowadays he lives on my dads bedside table

 
Den här björnen fick Kajsa i födelsedagspresent
Kajsa got this bear as a birthdaypresent

 
Födelsedagsbjörnen älskar att gå på kalas
The birthdaybear loves to party

 
HV71 björnen
The HV71 bear
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar