söndag 17 februari 2013

JAAA/YESSS

 
Mantas Armalis
 
Och till höger har ni lilleputt kedjan......Skoja bara
And to the right you have the tinyline......just kiding
 
 
Jag har precis kommit hem från Bredstorp där jag hejat fram TAIF. TAIF vann över Mjölby HC och går därmed vidare till playoff. De ska alltså spela bäst av tre mot Vimmerby. Med andra ord så återfinns jag i bredstorps hallen på torsdag och vrålar förhoppningsvis halsen av mig.

Kvällen har annars erbjudit lilleputtkedjan (första kedjan dvs Eric-Brancalion-Alexej) som har något enormt mycket speed när de sätter igång, knattehockey, såväl bil som hockeyspelar parad och så har min personliga favorit nr19 sin vana trogen smygit vid offensiva blå. Fast viktigast av allt är ju Mantas dans!!!! Han dansade gagnam style på isen och jag dog av garv.




I have just gotten home from Bredstorp where I have cheered TAIF on. TAIF won against Mjölby HC and are because of that ready for playoff. They will now face Vimmerby in three games where the winner will get to continue to play and the losers season will be over. That means next thursday I will be found next to the Bredstorp rink and hopfully I will be screaming my head off.



This night has exept from that offered the tinyline (the firstline which means Eric-Brancalion-Alexej) that has A LOT OF SPEED when they play, juniorhockey they were around eight maybe, both car and hockeyplayer parad and my personal favourite nr 19 has as usual been sneaking around the offensive blue. But most important of it all is of course Mantas dance!!!!! He danced gagnam style on the ice and I laughed ny head off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar