torsdag 28 februari 2013

Jobba,jobba,jobba/work, work, work

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag har jobbat på Tranås Statt eller best western jag har alltså i princip däckat när jag kommit hem. Men i vilket fall så förutom att inse att en massa taif spelare äter på Statt så har jag fått en ny mobil ett par nya skor och sett HV71 Brynäs. Nu ska jag tillbaka in till stan och se taif Olofström spela.

The reson that i haven't blogged for awhile is because i have been working at Tranås Statt or best western i have pretty much fallen asleep as soon as i came home. But anyway except f r o m realising a lot of hockeyplayers eat at Statt i have gotten a new phone, new shoes and seen HV71 play against Brynäs. Now i'm going in to town to see taif play against Olofström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar