lördag 23 februari 2013

Johanna, Oskar o Felicia

 
Johanna
 
Moster Johanna med barn är i Tranås så de kommer hit ikväll för att se melodifestivalen. Ni tror inte att jag lyckas övertala dem att kolla LA Kings- Colorado Avalanches istället? Inte jag heller men jag kan ju försöka. Det är nog inte min dag idag först förlorar TAIF 5-2 sen Hv 3-4 och nu måste jag kolla på monsters vs aliens och sen måste jag genomlida melodifestivalen. Ahhhh inte min dag! Men nu fick jag en bamsekram av Flisan och då blev det genast bättre.



 
Oskar


 
Aunt Johanna and her kids are in Tranås so they will come here later to watch melodifestivalen. You don't think that I'll be able to persuade them to watch LA Kings-Colorado Avalanches imstead do you? Neither do I but I could atleast try. I don't think it's my day today first TAIF loses with 5-2 and then Hv with 3-4 and now I have to watch monster vs aliens and then I have to suffer through melodifestivalen. Ahhh it's not my day today! but now I got a a gigantic hug from Felicia and suddenly this day maybe won't be so bad after all.


 
 
Felicia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar