måndag 4 februari 2013

Kladdkaka

Ikväll har jag bakat kladdkaka efter Maddes recept vi bjöd ner farmor och farfar och efter en stund kom Magnus men han missade kladdkakan för då var den redan uppäten. Det faktum att Frida slickade rent formen och att jag inte hann ta kort på den måste vara ett bra betyg. Recept kommer upp imorrn. En liten uppdatering på Operation hockeydåre kanske? Jag har nu fått Mamma, Pappa, Bror, Farmor och Farfar att följa med på hockey på lördag! Jag älskar framsteg, bror är riktigt taggad och farmor och farfar vart jätte glada när jag frågade om de ville följa med.






Tonight I have baked a "kladdkaka" (kind of an choclate cake). I used Maddes recipe and invited grandmum and grandad over after awhile Magnus came to but he missed the cake because we had already eaten it. The fact that Frida licked the plate and the fact that i hadn´t enough time to take a picture of it has to mean it tasted good. I´ll post the recipe tomorrow. An update of Operation hockeyfreak perhaps? I have now made Mum, Dad, Brother, Grandmum and Grandad to come with me to watch hockey this saturday! I love progress, brother is really exited and grandmum and grandad were really happy that I asked them to come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar