onsdag 20 februari 2013

Skridskor/Skates

Bara så ni vet så blir scouter galna om man ställer dem ett par skridskor och låter dem leka fritt. De  har kastat sig i snö högar och åkt skridskor i cirklar runt mig sjungandes "who let the dog out". Sen var det en som först åkte cirklar runt mig och sen skulle tackla mig....Jag får väl helt enkelt skrika öronen av honom i ishallen imorrn.Sen stod jag och lyssnade på ett gäng killar som skrek om sina ex de är tio bast! Sen pratade jag med ett gäng tjejer innan samma gäng killar som innan drog iväg med mig för att döma deras hockeymatch. Nästa gång tar jag med mig visselpipa om man säger så.....





Just so you know scouts go crazy if you take them iceskating. They have thrown themselfs in snowpiles and skated around me in circles singing "Who let the dog out". Then there was one that first skated around me and then decided to tackle me.....I guess I'll scream his ears off at the rink tomorrow. Then I listned to a bunch of boys screming about ther exes I mean they are ten for gods sake! Then I talked with a bunch of girls before the same boys as before dragged me off to judge their hockeygame. Next time I'll bring a whistle if you know what I mean........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar