onsdag 13 mars 2013

Projekt/project

 
Här är mitt nya virkprojekt. Jag har bara virkat huvudet än så länge men jag lovar att ni får se det färdiga resultatet sen. Här är en länk till MÖNSTRET Och förlåt för att bloggen varit död ett tag men jag har själv varit halvdöd när jag kommit hem från jobb och skola. Till exempel så skrattade pappa mig rätt i ansiktet igår när han såg hur trött jag var. INTE SNÄLLT PAPPA! Jag lovar att bli bättre på att uppdatera men inte förräns vecka 20 ;)


Here is my new chrochet project. I'll show you the result when it's finished, right now it's a head without stuffing. Here is a link to the PATTERN And sorry for the fact that the blog have been dead lately. It's because I myself have been pretty dead when I come home from school and work lately. Yesterday for example my dad laughed when he saw me because I looked so tired. NOT NICE DAD! I promise that I'll update more but not until week 20 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar