måndag 15 april 2013

Coolt/Cool

 
Jag hatar verkligen att vara med på kort men bara för att ni är kvar så får ni en liten teaser
Fast ni kommer ju inte få se en bättre bild på mig mohaha
 
I honestly hate being infront of a camera but because you are still here I will give you a
little teaser. But you wont see a better picture though muahaha
 
 
 
Jag tycker att det är väldigt coolt att jag har läsare över hela världen jag menar hur många kan skryta med att de har läsare från Sydafrika, Indonesien, Tyskland, Ryssland, USA, Kanada, Kina, Frankrike, Nederländerna, Italien, Spanien, Storbritannien, Argentina och Sverige!! Jag är impad själv faktiskt att lilla jag kan ha något så intressant att svamla om låter ju helt galet. Men tack alla ni som läser fast att det har varit väldigt dålig uppdatering på sistone jag uppskattar det verkligen!!!!


I Think it is really cool that I have readers all over the World I mean how many can brag about having readers from South Africa, Indonesia, Germany, Russia, USA, Canada, China, France, Netherlands, Italy, Spain, The United Kingdom, Argentina and Sweden!! I am very impressed actually that little me can have something that interesting to ramble about it does sound completely crazy though then I think about it. But thank you to all of you who read this blog eventhough the update has been preety bad lately. I really appreciate it!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar