torsdag 11 april 2013

Panik/Panic

 
 
Jag insåg i måndags att jag hade en bokrecension som ska vara inne den 15/4 och jag hade inte ens börjat läsa boken... Därav rubriken panik för det var precis vad jag fick då. Nu har jag ägnat 2  1/2 timme till att läsa från sida 136 till 206. Framsteg med andra ord, ett problem bara boken har 377 sidor!!!!! och sen ska jag hinna skriva recensionen också, boken heter förresten Flykten och är skriven av David Baldacci.



Last monday Irealised I had a book report to do that should be at the teachers desk the fifteenth  and I hadn´t even started to read the book... Thats why the title is panic because that is exactly what I got. Now I have spent 2  1/2 hours to read from page 136 to page 206. Progress is the right Word to call it there is one problem though the book has 377 pages!!!!! and after I have read it I´m supposed to have time to write a book rapport as well, the book by the way is called Saving Faith by David Baldacci.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar