lördag 27 april 2013

WC

 
Okej innan ni tycker att jag är galen för att jag skriver ett inlägg om toan så kanske jag borde säga att det förstås står för World Cup det vill säga VM. Nu är det mindre än en vecka kvar och jag längtar redan. Det vore skönt att få avsluta säsongen med ett vm guld på hemmaplan med tanke på förra årets superfiasko. Jag menar Tre Kronor åkte ut redan i kvartsfinalen och det var nästan tomt i Globen. Men i år ska jag åka upp till Stockholm och heja fram mitt Sverige och jag vill att det ska börja nu!!





 
OK Before you Think I´m crazy because I write a post about a toilet, I probably should say that I mean World Cup not a toilet. It is less than a week left and I am already longing for it to start. It would feel good to end the season with a WC gold when we have homefield advantage. Especially if you think about last year's fiasco. I mean Tre Kronor lost the quarterfianl and "globen" (Ericsson Globe Arena) was pretty much empty. But this year I am going to Stockholm to cheer my Sweden on and I can't wait for the WC to start!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar