onsdag 29 maj 2013

Tre dagar/Three days

Nu har det firats i dagarna tre och jag har glömt att blogga om det. Bättre sent än aldrig eller hur!

There has been partys for Three Days straight now and I have forgotten to blog about it.Better late than never right!



 
Den 27/5 fyllde min moster Wivvi (Weronica) 40 nånting år... Oj förlåt 25 år menar jag såklart ;) Hoppas du hade en bra födelsedag med Thomas, Jennifer och den galna katten Linus!
 
the 27/5 my aunt Wivvi (Weronica)  became 40 something.. Oh sorry I meant 25 of course ;) I hope you had a great birthday with Thomas, Jennifer and Linus the crazy cat!
 
 
Igår fyllde en av mina bästa vänner 19år. Pookie Phrnfoevggluam eller vad hon nu heter i efternamn. Jag kan inte uttala det och hon vill inte lära mig heller oftast slutar det med att hon asgarvar när jag försöker säga något på Thailändska... Grattis Pookie!
 
Yesterday one of my closest friends turned 19. Pookie Phebgvffeibluam or whatever her last name is. I can´t pronounce it and she refuses to teach me, usually it ends with her laughing her head of when I try to say something in Thai... Happy birthday Pookie! 
 
 
 
Idag fyller min kusin Oskar 5år (har jag för mig). Hoppas att du har en bra dag och får en massa fina presenter så kanske vi ses på lördag. Grattis gullunge!!
 
Today my cousin Oskar turns 5 (I Think) I hope you will have a great day and get lots of nice presents and maybe we will see eachother this saturday: Happy birthday Cutie!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar