tisdag 4 juni 2013

Hmm



Philip Bowall




Två killar som gick på min skola förra året har nu skrivit på för TAIF. Två LHC juniorer alltså...
Jag tror det kan bli bra med Erdugan och Bowall och även om jag hyser en djup avsky för LHC så är dessa två nu tillbaka på noll på min hat-älskar skala vi får väl se var de befinner sig eftersäsongen...

På tal om LHC juniorer på min skola så var en av dem iväg på NHL Draft Combine förra veckan vilket är sjukt coolt! Även om han är LHC spelare så får jag väl trösta mig med att han åtminstone är Smålänning.



 
Joakim Erdugan

Two guys who Went to my school last year has now signed for TAIF. Two LHC juniors... I Think it will turn out well with Erdugan and Bowall and eventhough I really hate LHC, these two juniors are now back on zero on my love-hate scale. We will see where they are on that scale after next season...

While on the topic LHC juniors who goes to my school, one of them were at the NHL Draft Combine last week. Which is extremly cool and eventhough he is an LHC player I can at least Comfort myself that the fact that he is from Småland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar