torsdag 13 juni 2013

Sommarlov/Summer break

Nu har jag äntligen sommarlov! Visst är det lite surt att behöva sitta på läktaren och se treorna skutta runt nere på "isen" i Cloetta Center. Isen är alltså borttagen men på vissa studenter såg det ut som om den var kvar...Ramsan "Var har ni mösserna, mösserna, mösserna" går ju inte heller komma ifrån men jag kan ju trösta mig med att det är min tur nästa år.

Nu ska jag bara koppla av resten av sommaren. Jag ska på två till skolavslutningar, Simons ikväll (han slutar fyran) och Fridas imorgon. Sen drar jag iväg med småsyskonen, farfar och ca 130 scouter till, på läger. Farfar är lite unik och tar husvagn medan vi andra sover i militärtält. Annars har jag väl inte så mycket mer planerat jag ska åka till Sörping (Söderköping) och *Smultronstället och så har jag fått uppgiften att vara blomvakt när farmor och farfar åker till Öland.





Now I have finally have my awaited summer break! Ofcourse it doesn´t feel so great to see the graduates jump around on the "ice" in Cloetta Center. There is ofcourse not any ice there now but you could Think so if you look at some of the graduates...I really cannot get away from the chant "where are yor caps, caps, caps" but atleast I can Comfort myself with the fact that it is my turn next year.

For the rest of the summer I am only going to relax. I am going to two more graduations, Simons tonight (he quits what we call forth grade) and Fridas tomorrow (she quits the ninth grade and the mandatory part of the Swedish schooling program). Then I will tag along my siblings, grandpa and about 130 scouts to  this years camp. Grandpa is a bit unique and will take his Caravan with him to sleep in. The rest of us will sleep in military tents. I do not have much more planned but I am going to Sörping (Söderköping) and *Smultronstället and I have assigned myself the task to be floralguard(yes I made that word up) when grandmum and grandad goes to Öland.

*Smultronstället is an ice cream restaurant in Söderköping and if you ever come to this part of Sweden you really should visit it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar