lördag 6 juli 2013

Jobb/Work

Jag har lyckats minska mitt sommarlov med tre veckor...Jippi!!! Ja jag menar allvar Jippi är precis så jag känner. Jag har en förmåga att bli sjukt rastlös när jag har lov och sommarlovet är det längsta och varmaste lovet. Tortyr alltså! Men som sagt jag fick ett sommarjobb som dök upp helt ur det blå egentligen så på måndag återfinns jag i Tranås stadshus om ni var intresserade.

Vad sysslar jag med i min rastlöshet kanske ni undrar. Jag bakar, diskar, virkar ännu en björn och så har jag sytt dit alla märken på min och min brors skjorta. Jag är inne på hockeysverige.se x antal gånger om dagen men det behövde jag kanske inte säga...






I have managed to reduce my summerbreak with Three weeks...Hurray!!! Yes I am serious Hurray is exactly how I feel. I have a tendency to get extremly restless under the schoolbreaks and the summerbreak just happens to be the longest and most warm one of them all. Torture! But I did get a job for the upcoming Three weeks. So for you who are interested I will be at Tranås cityhall next monday.


If you wonder what I do in all my restlessness. I bake, do the dishes, Crochet yet Another bear and I have sewn all mine and my Brothers "marks" on our scoutshirts. I also surf in to hockeysverige.se X times per day but I probably didn´t need to tell you that...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar